۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۰۲

تجلیل از برگزیدگان مسابقات مدیحه سرایی، هم خوانی و ابتهال

تجلیل از برگزیدگان مسابقات مدیحه سرایی، هم خوانی و ابتهال

برگزیدگان بیستمین دوره مسابقات مدیحه سرایی و هم خوانی قرآن کریم، ابتهال و  دعاخوانی با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر ، برگزیدگان بیستمین دوره مسابقات مدیحه سرایی و هم خوانی قرآن کریم، ابتهال و دعاخوانی عصر روز چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه تجلیل شدند.

براساس این گزارش، در این مراسم در رشته ابتهال به ترتیب نفرات اول تا پنجم ؛جواد رفعتی از قزوین ، علی خشنود از تهران ، حمزه یزدانفر از خراسان رضوی ، مهدی شایق از یزد و مصطفی قاسمی از مازندران تجلیل شدند و در رشته اذان نیز به ترتیب ؛ محمد علی عنبری از گیلان ، محمد حسن توفیق زاده از فارس ، حسین یزدان پناه از قم، محمد شریفی از مرکزی و محمدجواد نصیری از اصفهان تجلیل شدند.

همچنین در رشته مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم در بخش بانوان به ترتیب گروه های تسنیم از قم ، صهبا از تهران ، انسیه العذرا از اصفهان ، مشکات از فارس و طه خراسان رضوی تجلیل شدند و در رشته دعاخوانی خواهران نیز به ترتیب صغری خورشیدی از گیلان ، راضیه رحیمی از اصفهان ، ملیحه سادات حسینی از قم ، طاهره عبداللهی از قزوین و فاطمه خادمیان از مرکزی تجلیل شدند.

براساس این گزارش ، در رشته دعاخوانی برادران به ترتیب حامد سلطانی از یزد ،مهدی تاجور از مازندران ، عبدالصمد مرزوقی از البرز ، سید مصطفی موسوی از بوشهر و سید رضا حسینی از بوشهر تجلیل شدند و در رشته مدیحه سرایی و همخوانی برادران نیز گروه های طاها از مازندران ، بینات از یزد ، مسک از اصفهان ، بقیه الله از قم و نور اهل البیت از لرستان از لرستان تجلیل شدند.

گفتنی است ، این برگزیدگان لوح تقدیر و نشان یادبود این دوره از مسابقات را در این مراسم از حجت الاسلام و المسلمین محمدی ، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و حجت الاسلام و المسلمین حسینی ، رئیس مرکز امور قرآنی اوقاف دریافت کردند.

کد خبر 3617568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha